Forum Dyskusyjne Dragon Ball Online DBO
Dragon Ball Xenoverse 2 - Wersja do druku

+- Forum Dyskusyjne Dragon Ball Online DBO (http://dbmmo.net)
+-- Dział: Gry (/forumdisplay.php?fid=68)
+--- Dział: Dragon Ball Xenoverse (/forumdisplay.php?fid=76)
+--- Wątek: Dragon Ball Xenoverse 2 (/showthread.php?tid=1913)

Strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17


Dragon Ball Xenoverse 2 - Tummi - 17-05-2016 05:29 PM

[Obrazek: xenoverse-2_Open.jpg]

Jestem zawiedzony...
Widząc odliczanie na stronce flythoughttime miałem nadzieje, że to nie Xenoverse dwójeczka a coś bliższego DBO. Ale niestety, wychodzi kolejna część Xenoverse.
Co sądzicie mordki? Dla mnie to kopia Xeno 1 z kilkoma postaciami i mapami, bo ileż kuźwa razy można powtarzać time questy...

Trailer YT:






Stronka:
http://www.dragonballxenoverse2.com/en/





PS: Wrzuciłem temat w Xenoverse 1, ale można by zrobić nowy dział dla Xeno 2.


RE: Dragon Ball Xenoverse 2 - Strider - 18-05-2016 01:42 AM

Dobra to teraz moje takie male przemyslenia na ten temat, sam nahajpowalem sie poprzednia czescia i nahajpowalem tym samym pewnie polowe forum jak nie wiecej xd. Aktualnie podchodze do tego sceptycznie i z lekkim dystansem, hajp is still real, jednakze nie bede hajpic ludzi na to robiac tematy i inne boskie rzeczy tej gry nie uwzgledniajac jej minusow - to mentalnosc fanboyowska (tak, wlasnie przyznalem sie do bledu woah xD), jednak nie ma co gry skreslac sugerujac sie poprzednia czescia, ponizej wymienie doslownie pare faktów i spostrzezen/przemyslen moich jak i paru moich znajomych na temat ow gry.

- Na tym trailerze nie bylo prawie niczego pokazanego bo tak mialo byc, ten trailer jest tylko OGLOSZENIEM jak sama nazwa wskazuje (announcement) tego, ze gra bedzie oficjalnie wydana/kontynuowana.
- Dimps/Bandai chcieli zarobic troche $$$ pod zrobienie nowej - lepszej gry bazowanej na DB
- Dimps posiada rowniez gre Dragon Ball Heroes gdzie universum jest tak rozpierdolone magicznie, ze ja interesujac sie tym w miare - nie wiem co sie tam odpierdala - nowe rasy potwierdzone mangą autorstwa tej samej osoby, ktora rysuje Dragon Ball Super, transformacje, ktore sa doslownie na wikipedii okreslane Class up/super class up itd i obok nich jest opis typu - Class up - "Power equal to super saiyan 2" i nawet kazda z ras ma poziom God'a - czyzbysmy to zobaczyli w XV2?
- Dimps miał bardzo malutkie pole do popisu przy XV1 - dlaczego? Gra zostala zlecona na stworzenie jej pod stare platformy, ktore juz przy XV1 nie dawaly rady z fps i byly zalockowane na 30 fps dlatego uwazam, ze XV1 bylo czyms w rodzaju demo/testu dla nich by sprawdzic czy ludzie to zaakceptuja i zrobia sequel pod nowe platformy gdzie serio beda mieli pole do popisu.
- Na trailerze ukryte bylo pare smaczkow, ktore mi i kumplowi nie umknely - mianowicie mapa namek, ktora chyba niezbyt do konca chcieli uwzglednic w tym trailerze ;3 sam poczatek trailera prawy dolny rog Smile nie bez powodu jest latanie w glownym miescie, wydaje mi sie, ze istnieje mozliwosc otwartego swiata, albo przynajmniej SPOREJ mapy głównej.

Moje nadzieje:
- Transformacje dla kazdej klasy nie jedna ale po 3-4
- Bardock w masce <33
- Misje fabularne w co-opie
- Otwarty świat badz calkiem duza mapa główna
- WŁOSY SUPER SAIYANA MAJA KURWA STAC!
- Balans skilli
- Duzo wieksze mozliwosci tworzenia postac, wiecej statystyk, statystyki w strojach, ktore moga byc ulepszane, rekolory strojow WSZYSTKICH! najlepiej, to zeby dogi byly i armory w osobnych slotach xd
- wiecej slotow na skille - transformacje nie uzywane jako ultimate tylko po prostu - transform xd ultimate swoja droga, co najmniej 3 ultimaty
- Transformacje powinny dawac bazowych statystyk - oczywiscie odpowiednie dla kazdej z ras i nie dawac mozliwosci spierdolonego spamowania -_-
- Cooldown albo cos w rodzaju cooldownu, ze skill spamowany w ciebie, drugi raz nie zada dmg albo efektu po prostu kilka sekund.
- Transy powinny byc permamentnymi formami naszych charow, a nie jakims zjebanym buffem, do Tenkaichi 3 byly wykorzystywane do zmiany ultimatow a u niektorych postaci do przywrocenia sobie nieduzej ilosci hp co bylo swietnym rozwiazaniem imo.
- Powinni dodac statystyki typu szybkosc/szybkosc ataku/regeneracja ki/staminy itp
- Czestsze budokai'e
- Ta cala figura czy hologram na srodku to nasza postac widoczna dla wszystkich za np wygranie budokai'a Big Grin
- wspieranie gry przez sam dimps, widocznie pozostawili XV na rzecz XV2 cos co stalo sie z dbo - zamkneli na rzecz XV (wiekszego projektu)
- rozgrywka na duzo wiecej czasu niz byla w XV
- ciezkosc gry podniesiona conajmniej o 100% i mam tu na mysli rzeczy typu trudnosc farmienia skilli/armorow itp, najlepiej, zeby dodali w ogole poziom trudnosci do wyboru na dungach i kontancie, w ktorym pomagaja/walcza z nami boty np na questach, jezeli takowe jeszcze beda, a raczej beda to poziom trudnosci decyduje o dropie itemu jego jakosci badz ogolnie rodzaju rzeczy

Obawy:
- Jest w sumie jedna obawa ode mnie... Powtorzy sie Xenoverse...

Jedno jest pewne, na 100% nie kupie gry pod Steam, tu nie bylo winy Dimps'a ani Bandai, ze servery Steama ssaja kutasa ostro i walka z innymi graczami wygladala jak pierdolony kabaret i lag to bylo przykazanie koscielne - zrazilem sie do tej platformy i mam w nia wyjebane.

Pozdro Elo Chałwa


RE: Dragon Ball Xenoverse 2 - Tummi - 18-05-2016 01:14 PM

A się rozpisałeś Big Grin

To latanie też mnie przekonuje, że być może będzie jakiś większy otwarty świat.
Ale czuje się oszukany, bo wydadzą pewnie 70-80% taką samą grę z dodaniem XX nowych itemów, skilli, i parę questów fabularnych z DB Super.

Równie dobrze mogli by to wszystko dodać jako duże DLC do Xeno 1
Ale oczywiście dużo osób ma Xeno + Season Pass'a, a na podstawce Xeno 2 więcej kasy wycisną, hajs musi się zgadzać...


RE: Dragon Ball Xenoverse 2 - Strider - 18-05-2016 05:32 PM

Nie wydaje mi sie, wg mnie zebrali hajs z xeno 1, ktore bylo ograniczone przez starsze generacje i nie wiadomo w sumie czy xeno 2 nie bylo zaczete juz duzo przed xeno 1, jednakze brakowalo funduszy badz bandai zlecilo wydac na starsze generacje. W kazdym razie, ps3/x360 strasznie uposledzaly gre a to glownie przez te konsole gra wygladala jak wygladala, dlatego byl lock online na 30 fps i gra odpierdalala na 60 fps w online mode, przeportowanie bylo za ciezkie zwlaszcza, ze gra robiona pod 5 roznych platform.


RE: Dragon Ball Xenoverse 2 - songogu - 18-05-2016 07:08 PM

Potwierdzam Strid, głównie przez ciebie i przez ochy i achy na forum uległem i kupiłem cyfrówkę w dniu premiery (czy tam dzień po) :<


RE: Dragon Ball Xenoverse 2 - GokuSan - 18-05-2016 07:42 PM

Ogolnie co ja zauwazylem:

Jak sie rozpoczyna gra to pojawiaja nam sie jakby 3 lokacje Ziemia(Jezeli mozna ja tak nazwac), Namek i 3 z grzybami(Cos, ala mushroom w DBO zółta)[Obrazek: 123_161_min.jpg]

Pozniej jest niebieski Shenlong i widac taka ala fortece Pilafa czy tam Dojo(chuj ich tam wie) [Obrazek: 234_9_min.jpg] Zas ukazuje nam sie jakze zajebisty hologram, ktory moze byc jakims wiekszym wyroznieniem w grze(wygranie Budokai)

[Obrazek: 345_2_min.jpg], [Obrazek: 567_2_min.jpg]

Natomiast jeszcze widzimy, jak gracze sobie siedza na grzybkach, wiec mysle, ze otwarty swiat bedzie! [Obrazek: 89_11_min.jpg]

I cos na ksztalt, przyzywania smoka na lewo, a na prawo teleportacja, aczkolwiek moge sie mylic. [Obrazek: 0_56_min.jpg]


RE: Dragon Ball Xenoverse 2 - EvilMan - 19-05-2016 07:07 AM

Heh... dużo nam nie powiedział trailer... bo jak sami widzimy co do pewnych elementów możemy tylko spekulować. W każdym razie nie zdecyduje się kupić gry puki nie zobaczę porządna recenzję lub prezentacje gry. Znając zawartość XV1 poszukam ile nowości czy poprawek wprowadzono i dopiero zastanowię się czy warto kupić.

*Strider,
sporo ciekawych rzeczy zauważył co powinno się pojawić co powinni poprawić.

Też się zgodzę, że np przemiana w SSJ1 czy SSJ2 jak już do niej dojdzie to zostaniemy w tej formie cały czas... choć tu bym dodał warunek jak skończy nam się stamina i nas ktoś pozbawi przytomności to wracamy do normal formy. I tak gdy pozbędziemy się zużywania ki za samo bycie przemienionym to możemy pozbyć się funkcji braku zużywania ki podczas specjalnych ataków będąc przemienionym - czyli spam atakom mówimy nie.

I gorąco liczę na to, że dostaniemy naprawdę dużą listę postaci do odblokowania w szczególności ze wszystkich filmów i odcinków z zakresu DB, DBZ, DBGT i DBSuper - tego mi brakowało w XV, że niby coś dali ale to było za mało.... i po co nam wcielanie się w żołnierzy frezera...


RE: Dragon Ball Xenoverse 2 - Strider - 19-05-2016 03:34 PM

Spoko pomysl z padaniem transa na pozbawieniu przytomnosci, jednakze pomysl z spednieciem transa w raz z stamina jest mierny, dlaczego? - mianowicie byl taki slodki atak, ktory wysysal ci stamine i to sporo, ludzie kochali nim spamowac, bo nie zabieral ki xD wiec co bys mia lz transa, ktory ledwo co odpalony od razu pada bo cie ktos spamuje drainem. Jak dla mnie, transy powinny byc swojego rodzaju ratunkiem, powinny podnosic statystyki bazowe przez co odnawialoby sie troche HP, dobrze uzyta transformacja moglaby byc kluczem do wina, to byloby epic - ale oczywiscie wtedy musieliby zmienic licznik czasu, albo go w ogole wypierdolic z gry, albo winnera okreslac po ilosci zadanego dmg, a nie po %hp jaki kto ma na koniec.


RE: Dragon Ball Xenoverse 2 - damias3 - 20-05-2016 09:31 AM

Na padanie transa przy pozbawieniu przytomności bym nie liczył bo nawet w DB Raging Blast itp tego nie było tylko błysk i jest xd
Ale jak by jakimś cudem to wprowadzili i takie rośnięcie włosów takiemu ssj3 to by było coś :P


RE: Dragon Ball Xenoverse 2 - EvilMan - 20-05-2016 12:02 PM

W każdym razie zgadzamy się, że przemiana nie powinna być zwyczajnym buffem czasowym.
I żeby pozbyć się spamowania skili u sayian po przemianie nie powinna sama uchodzić ki a przynajmniej nie tak drastycznie szybko.

Powyższe determinuje aby reszta klas postaci miała swoje przemiany oraz była znacząca różnica w podstawowych statystykach miedzy różnymi klasami postaci.

Oprócz tych klas postaci z XV1 widział bym Androidy i może ta baybiego.

Czekam z niecierpliwością na kolejne informacje tym bardziej, że kiedyś zapowiadano XV2 na czerwiec - nie wiem jak teraz wygląda sytuacja.

Smaczkiem dla fanów DB było by dodanie postaci z DB Super: Hit, Monaka, Frost, Champa itd.