Forum Dyskusyjne Dragon Ball Online DBO
[TW] [PROPOZYCJA] Zimowy Turniej Pojedynkow - Wersja do druku

+- Forum Dyskusyjne Dragon Ball Online DBO (http://dbmmo.net)
+-- Dział: Gry (/forumdisplay.php?fid=68)
+--- Dział: Dragon Ball Online (/forumdisplay.php?fid=3)
+---- Dział: Wersja Tajwańska (/forumdisplay.php?fid=8)
+----- Dział: Zimowy Turniej Budokai (/forumdisplay.php?fid=55)
+----- Wątek: [TW] [PROPOZYCJA] Zimowy Turniej Pojedynkow (/showthread.php?tid=318)

Strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25


RE: [PROPOZYCJA] Zimowy Turniej Pojedynkow - dziadek - 30-01-2013 12:09 PM

moze by cos w stylu turnieji gildi powiedzmy 4 razy w tygodniu gildia wystawia party na rankingowa tam zawsze jest pusto wiec by sie spotkali..tylko ze chyba gildi malo hehe


RE: [PROPOZYCJA] Zimowy Turniej Pojedynkow - Yoshimitsu - 30-01-2013 12:14 PM

No od kopa nie???? Big Grin


RE: [PROPOZYCJA] Zimowy Turniej Pojedynkow - Hisaki - 30-01-2013 12:16 PM

Dobry plan tylko myślę że 60 - 69 mało się opłaci bo np na 60 jest troche mniej speeda niż na 65


RE: [PROPOZYCJA] Zimowy Turniej Pojedynkow - Xenek - 30-01-2013 12:22 PM

Turnieje (grupy), liga (każdy z każdym) to wszystko zły, zbyt czasochłonny pomysł.

Zwykły ranking pvp jest ciekawszym rozwiązaniem, gdzie rzucamy wyzwanie i czekamy na rywala. Zwycięstwo daje pkt do rankingu stworzonym na dbmmo. Najaktywniejszy gracz pvp byłby liderem.

Ale wówczas za bardzo sensu nie widzę mieszania w to forum.


RE: [PROPOZYCJA] Zimowy Turniej Pojedynkow - Kosik - 30-01-2013 12:28 PM

coś jak był kiedyś ranking esf tak ? To by mogło się sprawdzić. Tylko, że tam postacie są zbalansowane :/


RE: [PROPOZYCJA] Zimowy Turniej Pojedynkow - dziadek - 30-01-2013 01:58 PM

tylko ze taka rywalizacja powinna sie odbywac w wewnatrz gildi bylo by to prosciej ogarnac tak mysle
zrobic jakies zasady i wybierac najaktywniejszych czlonkow gildi tych ktorzy zebrali najwiecej kul albo
wygrali najwiecej walka na arenie rankingowej i sa najwyzej xD na forum to chyba ciezko jest ogranacxD


RE: [PROPOZYCJA] Zimowy Turniej Pojedynkow - kosa - 30-01-2013 04:51 PM

(30-01-2013 10:43 AM)SzczeepanSan napisał(a):  Zarządź tematem i jak turniej rzeczywiście się odbędzie wtedy my wykonamy kroki po swojej stronie. Mam nadzieje, że nie jest to słomiany zapał Smile

Postaram się by plan wypalił, już pisze podstawy regulaminu ale jak mowie potrzeba czasu na poprawki itd.

A co do tych kategorii : narazie dałem propozycje pozniej zobaczymy ile bedzie kandydatów bo na pewno nie zrobimy ligi jak sie zglosi po 6 osob z kategorii. A co do samych walk: na początku myślałem nad duelami i sędzia by nagrywał pojedynki, walka była by do 3 zwycięstw i wtedy nie ma wątpliwości co do zwycięstwa, można zresztą zrobić coś na zasadzie 2 wygranych przewagi... jeszcze się określi.

Co do odznaczeń to cieszy mnie taka inicjatywa administracji oraz jeżeli plan wypali liczę, że bedzie jakieś podforum i wtedy będzie już łatwiej to ogarnąć

PS: Dla tych którzy nie czują się na siłach walczyć: Zgłaszajcie się chociaż żeby się zabawić, a jeżeli byście chcieli nagrody w postaci zeni to wpisowe nie byłoby wygórowane i dostosowane dla danych lvl


RE: [PROPOZYCJA] Zimowy Turniej Pojedynkow - Yoshimitsu - 30-01-2013 05:03 PM

http://old.dbmmo.net/forum/viewthread.php?thread_id=3339

Trzymaj, kiedyś ustaliłem takie zasady może niektóre pomysły przypadną ci do gustu


RE: [PROPOZYCJA] Zimowy Turniej Pojedynkow - kosa - 30-01-2013 05:11 PM

dzięki wszystkie tematy przejrzę i skorzystam z nich z pewnością

EDIT: Gdy zrobie wstępny regulamin to zamieszczę go w temacie. Może niektórych przekonam a ewentualnie też dokonam poprawek


RE: [PROPOZYCJA] Zimowy Turniej Pojedynkow - songogu - 30-01-2013 05:39 PM

Turniej w grze o tak zjebanym balansie widze tak:
Turniej klas -> Turniej Championów

Przynajmniej w klasach będzie rywalizacja, Championów i tak wygra SK/Fighter :<