Aktualny czas: 27-05-2017, 04:45 PM Witaj! (LogowanieRejestracja)


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 31 Głosów - 3.39 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ngoc Rong. Problemy/pytania itd.

21-07-2014, 03:13 PM
Post: #31


Evilex
Saibaiman
Liczba postów: 9
Likes Given: 0
Likes Received: 0 in 0 posts
Dołączył: Jul 2014
Reputacja: 0



RE: Ngoc Rong. Problemy/pytania itd.
Cześć potrzebuje pomocy nie mogę zabić Taopaipai nie nadążam klikać na fasolki a oto moje eq :
http://i61.tinypic.com/2ilbpqe.png
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Like Post Odpowiedz cytując ten post

21-07-2014, 05:52 PM
Post: #32


songogu
******
Zrzęda z DBMMO
Liczba postów: 1,180
Likes Given: 517
Likes Received: 390 in 258 posts
Dołączył: Jan 2013
Reputacja: 21



RE: Ngoc Rong. Problemy/pytania itd.
Trenuj, trenuj i jeszcze raz trenuj
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Like Post Odpowiedz cytując ten post

22-07-2014, 12:24 AM (Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-07-2014 12:26 AM przez Vanter.)
Post: #33


Vanter
*
Ziemski Wojownik
Liczba postów: 43
Likes Given: 0
Likes Received: 28 in 9 posts
Dołączył: Jan 2013
Reputacja: 11



RE: Ngoc Rong. Problemy/pytania itd.
powie mi ktos jak uzywac skilli swoja postacia bo mialem ksiazke uzylem ja tam mi dalo ze ustawic skil na 1 lub 2 lub 3 ....5 bodajze ale za cholere nwm jak tego sie uzywa mam tez kamienie ulepszajace item oplaca sie je teraz uzyc czy nie przypominam ze mam podstawowe itemy dopiero mam 13k mocy a rekawice droplem od malego dino bo nwm gdzie sie kupuje hue hue czekam cierpliwie na odpowiedz


aa i gram gokiem jak polecacie rozdawac mi pointsy w skille w co dodawac a w co nie :P

[Obrazek: gif02.gif][Obrazek: 90fb1df327285.png]
Jeśli Pomogłem/Zrobilem dobry poradnik daj +
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Like Post Odpowiedz cytując ten post

22-07-2014, 07:01 AM (Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-07-2014 07:03 AM przez Dasgo.)
Post: #34


Dasgo
**
Nameczanin
Liczba postów: 78
Likes Given: 2
Likes Received: 7 in 5 posts
Dołączył: Jan 2014
Reputacja: 0



RE: Ngoc Rong. Problemy/pytania itd.
(22-07-2014 12:24 AM)Vanter napisał(a):  powie mi ktos jak uzywac skilli swoja postacia bo mialem ksiazke uzylem ja tam mi dalo ze ustawic skil na 1 lub 2 lub 3 ....5 bodajze ale za cholere nwm jak tego sie uzywa mam tez kamienie ulepszajace item oplaca sie je teraz uzyc czy nie przypominam ze mam podstawowe itemy dopiero mam 13k mocy a rekawice droplem od malego dino bo nwm gdzie sie kupuje hue hue czekam cierpliwie na odpowiedz


aa i gram gokiem jak polecacie rozdawac mi pointsy w skille w co dodawac a w co nie :P

powiem tak skille od 2-5 dostaniesz z questow twoj 1 skill to normalne bicie a kamienie do ulepszania lepiej zostaw na pozniej

(21-07-2014 03:13 PM)Evilex napisał(a):  Cześć potrzebuje pomocy nie mogę zabić Taopaipai nie nadążam klikać na fasolki a oto moje eq :
http://i61.tinypic.com/2ilbpqe.png

tobie polecam kupic armur +20 dojedz do 1k hp i powinienes lajtem go pokonac
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Like Post Odpowiedz cytując ten post

22-07-2014, 10:42 AM
Post: #35


Vanter
*
Ziemski Wojownik
Liczba postów: 43
Likes Given: 0
Likes Received: 28 in 9 posts
Dołączył: Jan 2013
Reputacja: 11



RE: Ngoc Rong. Problemy/pytania itd.
a gdzie jest shop w ktorym moge kupic armory itp

[Obrazek: gif02.gif][Obrazek: 90fb1df327285.png]
Jeśli Pomogłem/Zrobilem dobry poradnik daj +
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Like Post Odpowiedz cytując ten post

22-07-2014, 10:48 AM
Post: #36


Squallx5
**
Nameczanin
Liczba postów: 185
Likes Given: 97
Likes Received: 60 in 44 posts
Dołączył: Jan 2013
Reputacja: 8



RE: Ngoc Rong. Problemy/pytania itd.
Zobacz poradnik Songogu: http://dbmmo.net/showthread.php?tid=1529

[Obrazek: futuretrunkstag.png]
[Obrazek: ozilv3.jpg]
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Like Post Odpowiedz cytując ten post

22-07-2014, 01:49 PM (Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-07-2014 01:50 PM przez Dasgo.)
Post: #37


Dasgo
**
Nameczanin
Liczba postów: 78
Likes Given: 2
Likes Received: 7 in 5 posts
Dołączył: Jan 2014
Reputacja: 0



RE: Ngoc Rong. Problemy/pytania itd.
(22-07-2014 10:42 AM)Vanter napisał(a):  a gdzie jest shop w ktorym moge kupic armory itp

dopiero jak zrobic quest na 16k powera to ci sie odblokuje npc od itemkow bedzie na samym poczatku
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Like Post Odpowiedz cytując ten post

22-07-2014, 04:17 PM
Post: #38


Evilex
Saibaiman
Liczba postów: 9
Likes Given: 0
Likes Received: 0 in 0 posts
Dołączył: Jul 2014
Reputacja: 0



RE: Ngoc Rong. Problemy/pytania itd.
Cześć mam pytanie czy mógł by ktoś zrobić klan tylko dla polaków?
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Like Post Odpowiedz cytując ten post

22-07-2014, 04:23 PM
Post: #39


Squallx5
**
Nameczanin
Liczba postów: 185
Likes Given: 97
Likes Received: 60 in 44 posts
Dołączył: Jan 2013
Reputacja: 8



RE: Ngoc Rong. Problemy/pytania itd.
Jest juz taki klan zobacz Ngoc rejestracja

[Obrazek: futuretrunkstag.png]
[Obrazek: ozilv3.jpg]
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Like Post Odpowiedz cytując ten post

22-07-2014, 06:27 PM
Post: #40


Evilex
Saibaiman
Liczba postów: 9
Likes Given: 0
Likes Received: 0 in 0 posts
Dołączył: Jul 2014
Reputacja: 0



RE: Ngoc Rong. Problemy/pytania itd.
cześć pomoże ktoś w misji od king vegeta muszę zabić 30 willd pigs ale nie wiem gdzie one na mapie pisze mi że jestem w dobrym miejscu a nie widze takiego mobka
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Like Post Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości