Aktualny czas: 23-07-2017, 09:42 AM Witaj! (LogowanieRejestracja)


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 22 Głosów - 3.5 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dodawanie modów do DB XenoVerse

16-06-2015, 12:26 PM (Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-06-2015 03:15 PM przez andone87.)
Post: #1


andone87
*
Ziemski Wojownik
Liczba postów: 12
Likes Given: 1
Likes Received: 2 in 2 posts
Dołączył: Jun 2015
Reputacja: 1



Dodawanie modów do DB XenoVerse
Dzięki temu poradnikowi będziecie mogli dodawać do swojej gry nowe włosy, postaci, ubrania itp..

Składa się on z trzech części:
1. Odkodowanie pliku data2.cpk (to w nim znajdują się wszystkie informacje o postaciach)
2. Podmienianie plików postaci
3. Zakodowanie (tzw. rebuild) pliku data2.cpk

Brzmi to groźnie, ale jest to banalne nawet dla kogoś kto słyszy o tym pierwszy raz, tak więc bez zbędnego przeciągania - zaczynamy!

1. Odkodowanie

Na początek potrzebujecie tej paczki
http://www.megafileupload.com/4Dla/CriPa...-master.7z
Wypakowujecie ją w głównym folderze z grą i otrzymujecie dodatkowy folder o nazwie "CriPakTools-master".

Kopiujemy plik data2.cpk (z głównego golderu z grą) do folderu CriPakTools i uruchamiamy ten plik:
[Obrazek: F86EkZ.jpg]

Wyskoczy nam wiersz poleceń, którego nie zamykamy, po wypakowaniu tego co trzeba okienko zamknie się samo Smile A w efekcie końcowym otrzymamy takie foldery:
[Obrazek: ToFGEC.jpg]

Tworzymy nowy folder o nazwie "data2root" i do niego przenosimy przed chwilą otrzymane foldery data i data2.

2. Podmienianie plików postaci

Tak na prawdę będziemy pracować jedynie na folderze data, który przed chwilą utworzyliśmy. Co się w nim znajduje?
[Obrazek: GqtVm4.jpg]
Tutaj głównie interesuje nas folder "chara" (tam będziemy podmieniać wygląd postaci), "skill" (ataki postaci) oraz "system" (tam znajduje się plik aura_setting.aur w którym będziemy zmieniać kolor i wygląd aury)
Ale nie będziemy tego robić sami, ściągamy gotowe paczki i na zasadzie "drag&drop" będziemy podmieniać co trzeba Smile

Ja głównie mody ściągam z tego forum: http://dbxvmods.freeforums.net/board/7/t...model-mods
Chociaż zdarza mi się szukać modów na Youtubie Smile
Dokładnie czytajcie opisy modów, bo na przykład postać Gohan SSJ4 podmienia nam postać Goku SSJ4 a nie Gohana Wink

Zaczynamy podmianę Smile
Dla przykładu użyję paczki Goku SSJ5: http://www.megafileupload.com/8PuC/Goku_...SJ5_V2.rar
Otwieram ją i w środku widzę folder "GK4" (czyli będę podmieniał GokuSSJ4)
Jak mam to podmienić? Otwieram nasz nowo utworzony folder "data2root" potem "data" i "chara". Tam znajdują się foldery wszystkich postaci. Wystarczy przenieść zawartość paczki SSJ5 do folderu GK4 Smile
[Obrazek: HhidNE.jpg][Obrazek: NDETRg.jpg]

Teraz wystarczy zrobić Rebuild Smile

3. Rebuild

Otwieramy folder CriPack i uruchamiamy plik zaznaczony w kółko jako administrator:
[Obrazek: sHQizR.jpg]

W oknie, które wyskoczy:
wartość zaznaczoną nr 1 KONIECZNIE! ustawiamy na 512
w polu numer 2 podajemy lokalizację do naszego folderu data2root i klikamy ok
w polu numer 3 podajemy lokalizację naszego pliku data2.cpk, który znajduje się w głównym folderze z grą (windows wyświetli komunikat: podany plik już istnieje, czy chcesz go zamienić? Klikacie na TAK)
Klikacie na build
[Obrazek: hqj0ws.jpg]
[Obrazek: wHx0Wh.jpg]
[Obrazek: xbS63c.jpg]
[Obrazek: 9wnLXP.jpg]

Zrobione Smile teraz możecie uruchomić grę i cieszyć się swoją nową postacią Smile
[Obrazek: D2BSxL.jpg]



Zapraszam do komentowania, a jeśli poradnik się podoba - zostaw like Smile
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Like Post Odpowiedz cytując ten post


The following 1 user Likes andone87's post:
Twilight (16-06-2015)

16-06-2015, 05:52 PM
Post: #2


Twilight
**
Nameczanin
Liczba postów: 160
Likes Given: 3
Likes Received: 21 in 18 posts
Dołączył: Mar 2014
Reputacja: 0



RE: Dodawanie modów do DB XenoVerse
Okienko ktore ma mi wszystko wypakowac odrazu sie wylacza i nic sie nie dzieje SadNappa

[Obrazek: J407L7.png]
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Like Post Odpowiedz cytując ten post

17-06-2015, 11:33 AM (Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-06-2015 03:12 PM przez andone87.)
Post: #3


andone87
*
Ziemski Wojownik
Liczba postów: 12
Likes Given: 1
Likes Received: 2 in 2 posts
Dołączył: Jun 2015
Reputacja: 1



RE: Dodawanie modów do DB XenoVerse
(16-06-2015 05:52 PM)Twilight napisał(a):  Okienko ktore ma mi wszystko wypakowac odrazu sie wylacza i nic sie nie dzieje SadNappa

To spróbuj skopiować plik data2.cpk z głównego folderu do folderu CriPack i wtedy uruchom, daj znac czy zadziałało Smile
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Like Post Odpowiedz cytując ten post

17-06-2015, 04:16 PM
Post: #4


Twilight
**
Nameczanin
Liczba postów: 160
Likes Given: 3
Likes Received: 21 in 18 posts
Dołączył: Mar 2014
Reputacja: 0



RE: Dodawanie modów do DB XenoVerse
[Obrazek: neyrh4.png]
I dalej lipa próbowałem tez tego sposobu z tej stronki co podales do modów i tez nie dziala ogolnie nie chce mi tego rozpakowac w zaden sposob.

[Obrazek: J407L7.png]
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Like Post Odpowiedz cytując ten post

29-07-2015, 10:38 PM
Post: #5


andone87
*
Ziemski Wojownik
Liczba postów: 12
Likes Given: 1
Likes Received: 2 in 2 posts
Dołączył: Jun 2015
Reputacja: 1



RE: Dodawanie modów do DB XenoVerse
(17-06-2015 04:16 PM)Twilight napisał(a):  [Obrazek: neyrh4.png]
I dalej lipa próbowałem tez tego sposobu z tej stronki co podales do modów i tez nie dziala ogolnie nie chce mi tego rozpakowac w zaden sposob.

Wrzuć ten plik do głównego folderu Xenoverse Smile
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Like Post Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości