Aktualny czas: 18-08-2017, 09:04 PM Witaj! (LogowanieRejestracja)

Odpowiedz 

Ocena wątku:
  • 8 Głosów - 2.13 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Anime Openings Covers

22-07-2015, 09:51 PM (Ten post był ostatnio modyfikowany: 30-07-2015 08:12 PM przez BekO.)

BekO
Changeling
NoNameCrew
Liczba postów: 300
Likes Given: 13
Reputacja: 10

Anime Openings Covers
Witam chciałem się z wami podzielić moim nowym nagraniem,
nie znam się na obróbce tak jak mój kolega ze studia który masterował mi parę rzeczy ale się uczę kiedyś może mu dorównam, nowe mikro sobie sprawiłem to coś tam ponagrywam ;p

[Obrazek: tumblr_nmcrb1ST8J1s8lgrqo1_r1_1280.gif]
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Like Post Odpowiedz cytując ten post

The following 2 users Like BekO's post:
Impacto (23-07-2015), Tummi (27-07-2015)

22-07-2015, 10:14 PM (Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-07-2015 10:15 PM przez GooIn.)

GooIn
Saibaiman
Liczba postów: 9
Likes Given: 0
Reputacja: 0

RE: Dragon Ball Super Ending Cover
Nieźle stary! Wpada w ucho ;D Tak trzymaj Wink

23-07-2015, 08:21 PM

BekO
Changeling
NoNameCrew

RE: Dragon Ball Super Ending/Opening Cover
Dziś nagrałem opening Smile

The following 1 user Likes BekO's post:
Tummi (27-07-2015)

26-07-2015, 01:20 PM

Galaxy
*
Ziemski Wojownik
ZFighters
Liczba postów: 41
Likes Given: 2

Słuchając powyższych cover-ów myślę że nie powinieneś rozstawać się z muzyką gdyż masz w sobie do prawdy ogromny talent który na prawdę warto dalej rozwijać, osobiście wiele lat temu w skutek bardzo trudnej sytuacji osobistej zmuszony zostałem zaniedbać mą pasję (miłość do muzyki) z którą bardzo poważnie wiązałem swe przyszłe życie zawodowe na chwilę obecną mogę pochwalić się jedynie zeszpeconym głosem oraz przeciętnym poziomem gry na instrumentach klawiszowych mam jednak ogromną nadzieję że w twym przypadku żadne trudności nie zagaszą twego muzycznego ducha czego najserdeczniej życzę

Pozdrawiam

[Obrazek: AuOwiVg6L.png]