Priv a prawa Autorskie
|
06-09-2016, 03:08 PM
Post: #1
![]() ![]() ![]() Changeling Nagrodzenia
|
Priv a prawa Autorskie
Ja was rozumię, niech się wprawia ,TYLKO
1.Nie wiadomo kiedy projekt dojedzie do końca, jak mówi Wszechsan wyżej, to alpha. 2.Pół roku, rok, można będzie czekać a co jak wkońcu odpuszczą i pozostanie niesamowity niedosyt? 3.Jak jest z prawami autorskimi?Ja wiem że narazie się bandai nie czepia, ale jest to sygnowane jako DB więc, mamy dwie możliwości ,albo Daneos ma już jakiś układ z bandaiem, albo jak wyjdzie w 100% dopracowany dbo to się właściele upomną? DLatego pytam jak z prawami autorskimi. 4.Ja wiem że warto pograć ,rok spędzony na krzaczkach TW był niesamowity, aż łza mi poleciała jak zamknęli serwy ;/ |
07-09-2016, 02:37 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-09-2016 02:39 PM przez Tummi.)
Post: #2
![]() ![]() ![]() Grubas ![]()
Liczba postów: 586
Likes Given: 338 Likes Received: 255 in 153 posts Dołączył: Nov 2012 Reputacja: 17 Nagrodzenia
|
RE: Skill problem
(06-09-2016 03:08 PM)kafaros napisał(a): Ja was rozumię, niech się wprawia ,TYLKO 1. Pół roku albo rok to moje zdanie. Jak wyjdzie jakieś UD czy TMQ to będę w 100% już pewny, że zrobienie dla Daneosa 100% takiego oficjala to będzie tylko kwestia czasu, a nie umiejętności. Rok czy dwa/trzy i jakoś by do wszystkiego doszedł. 2. Daneos nigdy nie odpuści. Ile hajsu już wytrzepał a ile jeszcze może wytrzepać. I to na samych testach, a co dopiero jak ruszy gra i będzie wiadomo, że nie będzie kasowania postaci to już w ogóle strumieniem poleci. 3. Tego się boję najbardziej. Nie znam się na tym. Może silnika może używać - nie wiem. Ale czerpać korzyści finansowe z wykorzystywania marki DB? Jak bym miał skilla to mogę sobie grę Władcy Pierścieni albo Gwiezdnych Wojen zrobić i ciągnąć kasę z fanów? Nie sądzę. Na wszystko trzeba mieć licencję, równie dobrze odnośnie SW, Disney by nie kupował praw do od Lucasa tylko kręcił film ^^ 4. ~ http://www.swtor.com/r/KFtMTM |
07-09-2016, 04:00 PM
Post: #3
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Zrzęda z DBMMO
Liczba postów: 1,210
Likes Given: 536 Likes Received: 400 in 264 posts Dołączył: Jan 2013 Reputacja: 21 Nagrodzenia
|
RE: Skill problem
Tego nie wie też nikt. Może Bandai (oni mają prawa, tak?) nie zauważy, może oleje, a może wytoczy sprawę. Różnie może być
|
08-09-2016, 08:35 AM
Post: #4
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Dai Kaiô
Liczba postów: 706
Likes Given: 169 Likes Received: 312 in 135 posts Dołączył: Nov 2012 Reputacja: 21 Nagrodzenia
|
RE: Skill problem
(07-09-2016 02:37 PM)Tummi napisał(a):(06-09-2016 03:08 PM)kafaros napisał(a): 3.Jak jest z prawami autorskimi?Ja wiem że narazie się bandai nie czepia, ale jest to sygnowane jako DB więc, mamy dwie możliwości ,albo Daneos ma już jakiś układ z bandaiem, albo jak wyjdzie w 100% dopracowany dbo to się właściele upomną? DLatego pytam jak z prawami autorskimi.3. Tego się boję najbardziej. Nie znam się na tym. Może silnika może używać - nie wiem. Ale czerpać korzyści finansowe z wykorzystywania marki DB? Jak bym miał skilla to mogę sobie grę Władcy Pierścieni albo Gwiezdnych Wojen zrobić i ciągnąć kasę z fanów? Nie sądzę. Na wszystko trzeba mieć licencję, równie dobrze odnośnie SW, Disney by nie kupował praw do od Lucasa tylko kręcił film ^^ Nie ma to jak oftop, zaraz wydziele osobny wątek z tego. Jakby Daneos miał układ z Bandaiem to przecież nie rzeźbił by tego sam tylko dostał produkt jaki NTL przygotował. Przypominam, że Bandai to producent, NTL wykonawca a np. Wasabi w TW to wydawca. Co do gierek o jakich pisze Tummi. Wbrew pozorom takich fanowskich gier jest cała masa. Pierwsza z brzegu: https://pokemon-revolution-online.net/ Gra napisana jest w C# przez grupę developerów na marce należącej do Nintendo (pokemony) z grafikami z gier GameFreak. Najbardziej rozwala mnie stopka na tej stronie: Kod: Pokémon Copyright © 1995 - 2016 Nintendo/Creatures Inc./GAME FREAK Inc. W dodatku jest cała masa priv serverów wielu MMO, które istnieją (WOW, Tibia, Metin etc). Każda firma ma swoją politykę i na swój sposób zwalcza lub ignoruje takie produkcje. Np. Blizzard odstrzeliwuje te największe privy i domaga się hajsu od nich. W Tibii jest np. luz i nikt nikogo nie ściga (mało tego, do oficjalnej wersji zaczynają implementować rozwiązania, które na priv już od dłuższego czasu były). Jak będzie z privami do DBO? Nie wiem, ale wbrew pozorom niewiele osób wie o DBO w wykonaniu Daneosa (na pewno wszyscy co grali na KR/TW/HK wiedzą, ale weźcie pod uwagę, że potencjalnych chętnych jest znacznie więcej). Zresztą z powodu środowiska programistów, którzy pracują nad DBO idzie to bardzo powoli. DBO piszę Daneos (może z kimś), Revelation, AKCore + czasem ktoś coś zakodzi i pokaże same screeny / filmy bez wkładu do społeczności w postaci kodu. |
08-09-2016, 12:45 PM
Post: #5
![]() ![]() ![]() Grubas ![]()
Liczba postów: 586
Likes Given: 338 Likes Received: 255 in 153 posts Dołączył: Nov 2012 Reputacja: 17 Nagrodzenia
|
RE: Priv a prawa Autorskie
Tak jeszcze dodam, że od czasu do czasu zerkam na stronkę mmorpg.org.pl i nie raz piszą o zamknięciu właśnie jakichś pokemonów (ots, większe projekty), o zawieszeniu próby zrobienia mmo o Harrym Potterze i tak dalej i tak dalej. I to nie ze względu na silnik ale właśnie na czerpanie zysków z marki czy wykorzystanie marki.
I faktycznie wchodziłem na linka do tych "dzieł" i była notka od autora, że był zmuszony zaprzestać prac. To było jakiś czas temu, obecnie dawno tego nie widziałem ale z szukajką by było można pewnie znaleźć te newsy. Jeśli to będzie niszowy projek to ok ale jak będzie zainteresowanie duże to wyczają okazje. Chyba, że zmienią nazwe gry, 7 kul na 5, smoka na prosiaka, usuną postacie z gier i będzie umowny Dragon Ball ![]() http://www.swtor.com/r/KFtMTM |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Copyright ©2012 DbMmmo.net - Wszelkie prawa zastrzeżone
Polskie tłumaczenie © 2007-2018 Polski Support MyBB Silnik forum MyBB, © 2002-2018 MyBB Group.
Kontakt | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS