Aktualny czas: 28-06-2017, 10:01 PM Witaj! (LogowanieRejestracja)


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 19 Głosów - 3.16 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zarys Fabularny Gry - Opowiada JarekB

29-11-2012, 01:44 AM (Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-01-2013 03:51 PM przez Yogan.)
Post: #1


SzczeepanSan
*******
Dai Kaiô
Liczba postów: 695
Likes Given: 168
Likes Received: 310 in 134 posts
Dołączył: Nov 2012
Reputacja: 21



Zarys Fabularny Gry - Opowiada JarekB
JarekB to postać, którą chyba nikomu nie trzeba przedstawiać. Jego doświadczenie w grze i umiejętności zna każdy. Poniżej filmik, w którym opisuje zarys fabularny DBO (jak wiemy są krzaczki, dlatego większość TMQ i questów story line nie zrozumiemy Sad).





@edit nady93~
Informację zaczerpnięte z poniższych linków:

Kalendarz dat:
http://www.kanzenshuu.com/forum/viewtopi...=8&t=19499

Pochodzenie klas i organizacji Time Breakersów:
http://www.kanzenshuu.com/forum/viewtopi...60#p411452

Alternatywny opis klas + złych postaci:
http://www.dbocom.com/forum/showthread.php?t=634

Wprowadzenie w intro:
http://www.dbocom.com/forum/showthread.php?p=429
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
Like Post Odpowiedz cytując ten post


The following 8 users Like SzczeepanSan's post:
Hisaki (08-02-2013), Feniek (08-02-2013), Vancik (14-02-2013), KundziaSan (14-02-2013), Zabojca (15-02-2013), wojtas1993 (19-02-2013), Dortax (07-08-2013), Strider (28-05-2014)

07-02-2013, 11:32 PM (Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-02-2013 11:51 PM przez Kordek.)
Post: #2


filip555
Saibaiman
Liczba postów: 4
Likes Given: 0
Likes Received: 0 in 0 posts
Dołączył: Jan 2013
Reputacja: 0



RE: Zarys Fabularny Gry - Opowiada JarekB
Dobra robota chłopaki

III.19. Chcesz podziękować, pogratulować (itp.) za wypowiedź użytkownika? Wystarczy, ze klikniesz [OBRAZEK], nie musisz nabijać postów.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Like Post Odpowiedz cytując ten post

08-02-2013, 12:08 AM
Post: #3


Hisaki
**
Nameczanin
Liczba postów: 206
Likes Given: 111
Likes Received: 35 in 31 posts
Dołączył: Jan 2013
Reputacja: 3



RE: Zarys Fabularny Gry - Opowiada JarekB
Ej ja kiedyś słyszałem kawałek z tego opowiadania jak wbiłem na tsa i nie miałem pojęcia że to tak wielka opowieść ;D Zajebiście opisane ^^

[Obrazek: tumblr_n28grjcZYp1trja3uo2_500.gif]
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Like Post Odpowiedz cytując ten post

08-02-2013, 10:57 AM (Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-02-2013 11:01 AM przez szlagjer.)
Post: #4


szlagjer
*
Ziemski Wojownik
Liczba postów: 32
Likes Given: 15
Likes Received: 17 in 12 posts
Dołączył: Jan 2013
Reputacja: 0



RE: Zarys Fabularny Gry - Opowiada JarekB
Chciałbym nadmienić słówko o podróżach w czasie.
Przedstawiony czas w serii "Dragon Ball" nie jest wcale, jak to mówią JarekB i jemu wtórujący, zwalony.
Akira operuje taką teorią czasową i żadne subiektywne zdanie nie przesądzi o tym, że jest to błędny proces (wszak współczesna nauka wciąż jedynie snuje domysły).
W DB mamy porządek czasowy nazywany "sawtooth snap" - powstawanie kolejnych, różniących się od siebie osi czasu. Podobnie jak w "Terminatorze", jeden z bohaterów cofa się do przeszłości, by zmienić przyszłość przynajmniej jednego z ciągów czasowych. Moim zdaniem jedna z najbardziej możliwych teorii, chociaż zastanawiająca może być motywacja bohatera, który skacze w czasie i zagmatwany pluralizm czasowy.

Rozmówcy w tym filmiku chcieliby zastąpić owe rozwiązanie najprostszą możliwością ("n-jump"): jednorazowy skok, sukces zmienia przyszłość, nadpisując nową teraźniejszość.

Moja ulubiona teoria to statyczna teoria czasu ("fixed time theory") - próba zmiany teraźniejszości poprzez ingerencje w przeszłość paradoksalnie doprowadza do ziszczenia się danej teraźniejszości, w której żyje bohater. Wydaje mi się, że to najbardziej realna teoria, lecz nie miałaby zastosowania w świecie DB, z wiadomych przyczyn.

W moim mniemaniu Akira wybrał dobre rozwiązanie, fabuła nabrała nieco goryczy. Nie ma co narzekać. Jak Wy to widzicie?

IAMTHELIQUOR
OgarnijSieIza
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Like Post Odpowiedz cytując ten post

08-02-2013, 12:40 PM
Post: #5


dziadek
***
Changeling
ZFighters
Liczba postów: 303
Likes Given: 54
Likes Received: 26 in 22 posts
Dołączył: Jan 2013
Reputacja: 0



RE: Zarys Fabularny Gry - Opowiada JarekB
jest taki film efekt motyla xD
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Like Post Odpowiedz cytując ten post


The following 1 user Likes dziadek's post:
songossj231 (08-02-2013)

08-02-2013, 01:01 PM
Post: #6


thefuryman
**
Nameczanin
Liczba postów: 68
Likes Given: 0
Likes Received: 7 in 6 posts
Dołączył: Feb 2013
Reputacja: 1



RE: Zarys Fabularny Gry - Opowiada JarekB
Z tymi wydarzeniami, ze one sie nie zmieniają po tym jak coś zmienimy w przeszłości to jest tak jak to było w Dragon Ballu z tym, że Future Trunks jak przybył do przeszłości pokonał Cella i androidy, to u siebie w swoim czasie nic się nie zmieniło. Androidy i Cell nadal żyli i sam osobiście musiał ich załatwić. Dlatego tutaj jest tak jak ktoś już chyba napisał, że każdy ma swoją oś czasu i dlatego to co my zrobimy nie wpływa na nasze czasy, lecz tylko na czas bohaterów mangi którym pomagamy. Tak samo Ci bohaterowie mangi którym pomagamy czyli Goku, Vegeta, Gohan i cała reszta to też nie są Ci sami co z oryginalnej mangi, bo to by musiały się zmienić wszystkie wydarzenia i manga jakby pisała się od nowa. To są też Goku, Vegeta i inni ale z innej osi czasowej i rzeczywistości, mają podobne wydarzenia są tak samo silni ale wzbogacone o te dodatkowe czarne charaktery itd. Dlatego TMQ wyglądają tak a nie inaczej. A jeśli mowa o Bardocku, to nie wiem czy on był ukazany w mandze, ale w anime był i było pokazane w serii KAI jak przed śmiercią ma wizje o Goku, że stanie on przed Friezą. Nawet była o tym kinówka i o jego wizjach więc widział, że Goku to jego syn.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Like Post Odpowiedz cytując ten post

13-02-2013, 10:03 PM
Post: #7


Nady93
*******
Wschodni Kaiôshin
Liczba postów: 439
Likes Given: 97
Likes Received: 553 in 174 posts
Dołączył: Nov 2012
Reputacja: 50



RE: Zarys Fabularny Gry - Opowiada JarekB
Macie racje co do osi czasu w DB, ale to jest DBO tutaj może być inaczej.
Macie wyjaśnienie po co my gracze DBO cofamy się w czasie, po co mamy naprawiać alternatywną rzeczywistość zamiast zajmować się swoją ?
Ja widzę taką wersję podróży w czasie jak na filmiku.

@szlagjer
Dlaczego zakładasz że rozmówcy próbują zastąpić rozwiązanie skoków w czasie, może to twórcy gry namieszali.
Dowiemy się ja może kiedyś DBO będzie po angielsku, nie mam tu na myśli zangielszczenia...
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Like Post Odpowiedz cytując ten post

13-02-2013, 10:13 PM
Post: #8


songogu
******
Zrzęda z DBMMO
Liczba postów: 1,180
Likes Given: 517
Likes Received: 390 in 258 posts
Dołączył: Jan 2013
Reputacja: 21



RE: Zarys Fabularny Gry - Opowiada JarekB
Ciekawe co będzie w Android sadze.. Mam na myśli dwóch Trunksów Big Grin
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Like Post Odpowiedz cytując ten post


The following 1 user Likes songogu's post:
Tummi (13-02-2013)

14-02-2013, 05:18 PM
Post: #9


szlagjer
*
Ziemski Wojownik
Liczba postów: 32
Likes Given: 15
Likes Received: 17 in 12 posts
Dołączył: Jan 2013
Reputacja: 0



RE: Zarys Fabularny Gry - Opowiada JarekB
Nady, ale w mandze/anime jest ta sama koncepcja czasowa (mnogość osi czasowych), co w DBO.
A Jarek sam mówi: "ja byłbym bardziej za teorią czasową taką, że jak coś zmienisz [w przeszłości], to się zmienia też twoja rzeczywistość" (jedna oś czasowa).
Chciałem tylko zwrócić uwagę, że konstrukcja czasu jest prawidłowo zbudowana, po prostu kłóci się ona z wizją Jarka.

IAMTHELIQUOR
OgarnijSieIza
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Like Post Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości