Aktualny czas: 22-08-2017, 01:48 PM Witaj! (LogowanieRejestracja)


Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 15 Głosów - 2.8 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Balans crita/speeda

25-02-2013, 11:17 PM
Post: #1


Azonic
**
Nameczanin
ChampioN決戰
Liczba postów: 172
Likes Given: 137
Likes Received: 69 in 31 posts
Dołączył: Jan 2013
Reputacja: 7



Balans crita/speeda
Wiele osób mówi ze speed% dostanie nerfa, ja sam jestem przekonany ze nie Big Grin dlaczego? Bo speed i tak ma już capa na 100% więc jeśli zmniejsza tego capa tu znowu speed będzie bezuzyteczy :/ widzimy w filmikach ze tak łatwo rozwala się nowe dungi w speed pt ale normalnym sposobem też da radę tylko troszkę dłużej :/ za to crit% jest lepszy do pvp dla większości klas i do samotnego questowania/farmienia więc jeśli dadzą nerfa na na speeda to crit będzie lepszy to co wtedy mają dać na crita nerfa? to by był koniec pve bo instancje jakie mamy już są trudne a jakby crit i speed dostali nerfa to by były nie do przejścia.
Inna sprawa to crit w pvp, bo na duele czy arene w karin nie opłaca się wchodzić jeśli nie jesteś op sk/dw/ultima :/ natomiast budokai jest w miarę wyrównane Big Grin teraz i fighter ma szanse coś zdobyć Big Grin tyle ze bym chętnie zabrał mu tego dodge pota :P
Zle też ze dende/poko mogą mieć problem chyba teraz te klasy tylko pve.. Sad jednak gdyby pogorszyli crita to pve by na tym straciło, więc to raczej odpada....jak uważacie jak ntl może poprawić balans? Co wy byście zrobili? :>
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Like Post Odpowiedz cytując ten post

25-02-2013, 11:30 PM
Post: #2


Nady93
*******
Wschodni Kaiôshin
Liczba postów: 439
Likes Given: 97
Likes Received: 553 in 174 posts
Dołączył: Nov 2012
Reputacja: 50



RE: Balans crita/speeda
Jak by mieli znerfić speeda to musieli by albo ułatwić instancje ( mam na myśli CC100+ / BID2~4 ) lub zwiększyć dużo drop rate.
Robiąc UD w 5~6 minut w speed PT przez ponad 6godzin dropnąć 3 legendy z czego dwa mierne ringi gdzie zarobek na członka pt wychodzi 15kk...
Teraz robiąc w normalnym PT 20 minut+ tydzień będę czekał na legenda, a jeśli ktoś nie ma tyle czasu to zebranie jednego itemka potrwa miesiąc.

Jak dla mnie speed powinien zostać, jedyne co to znerfić thundera, poza SK/DW nikt tego nie wytrzyma wystarczy fighterowi stun i ciska na thunderze wszystkich.
Jeśli już mieli by to usunąć to musieli by podnieść drop rate z x5 albo znerfić bosy na UD.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Like Post Odpowiedz cytując ten post

25-02-2013, 11:43 PM
Post: #3


Azonic
**
Nameczanin
ChampioN決戰
Liczba postów: 172
Likes Given: 137
Likes Received: 69 in 31 posts
Dołączył: Jan 2013
Reputacja: 7



RE: Balans crita/speeda
Mi się wydaje ze speed jest taki dobry ale na lv 70 capie. Pamiętajmy ze mają w planach podnieść max lv w dbo a speed ma capa na 100%-tach co się z tym wiąże? To iż wraz z większym lv będziemy w stanie bic o wiele większego crita a max speed % już na naszym capie możemy osiągnąć więc wkrótce może crit% będzie tak silny jak i speed.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Like Post Odpowiedz cytując ten post

25-02-2013, 11:58 PM
Post: #4


Yoshimitsu
W zaświatach na troszku :(
Liczba postów: 472
Likes Given: 68
Likes Received: 135 in 75 posts
Dołączył: Jan 2013



RE: Balans crita/speeda
Pierwszy do znerfienia jest SK i to obowiązkowo...
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Like Post Odpowiedz cytując ten post

26-02-2013, 12:25 AM
Post: #5


Strider
******
Zaświaty
Liczba postów: 386
Likes Given: 103
Likes Received: 351 in 124 posts
Dołączył: Jan 2013
Reputacja: 18



RE: Balans crita/speeda
dobra, karma wyplaca 40 letnie silency i confusy, masz GG, jedynie dla kogo speed moim zdaniem jest dobry i sie nie przypierdole, jest poko. Tyle, a i speed i tak dostanie nerfa
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Like Post Odpowiedz cytując ten post

26-02-2013, 12:34 AM
Post: #6


BarwiejSan
*******
Karin
Liczba postów: 512
Likes Given: 316
Likes Received: 277 in 123 posts
Dołączył: Nov 2012
Reputacja: 24



RE: Balans crita/speeda
Jedynym nieporozumieniem w tym balansie jeśli chodzi o speed atak jest to, że fighter ma Thundera który daje mu 50% speeda ataku i Blitz Fist który daje 20% speed ataku. Razem bez itemów daje to nam 70% WTFpiccolo Jak dla mnie to kpina.

[Obrazek: 52639972a08f8bd7med.jpg]
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Like Post Odpowiedz cytując ten post

26-02-2013, 12:40 AM
Post: #7


Strider
******
Zaświaty
Liczba postów: 386
Likes Given: 103
Likes Received: 351 in 124 posts
Dołączył: Jan 2013
Reputacja: 18



RE: Balans crita/speeda
i tu jest wlasnie caly cymes tzw, wg azonica speed ma capa do 100% tyle ze fighterowi jakims cudem buguje sie animacja i wali WSZYSTKIE PODCOMBOSY na raz i z tego wlasnie wychodzi 40k dmg w 2 sekundki Smile
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Like Post Odpowiedz cytując ten post

26-02-2013, 07:17 AM
Post: #8


Spat
***
Changeling
Liczba postów: 426
Likes Given: 62
Likes Received: 148 in 86 posts
Dołączył: Jan 2013
Reputacja: 16



RE: Balans crita/speeda
Powinni znerfic skille fightera na speed a nie samego speed-a. Chociaz znajac wasabiu i ntl nic z tym nie zrobia, fighter ciagle bedzie bil 40k a DW podzieli sie kolejnym skillem z SK. Ciekawe ktorym? Moze Dragon's Punishment?

[Obrazek: updaol59579.png]
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Like Post Odpowiedz cytując ten post

26-02-2013, 08:26 AM
Post: #9


songogu
******
Zrzęda z DBMMO
Liczba postów: 1,181
Likes Given: 519
Likes Received: 390 in 258 posts
Dołączył: Jan 2013
Reputacja: 21



RE: Balans crita/speeda
Gra potrzebuje kompletnej przebudowy, każdy skill z osobna, każda instancja, każdy bon. DW na GN już miewa 60k lp i szalone deffy, MA biją 5 razy tyle ile ma lp przeciętna postać, SK nie komentuje bo szczerze mówiąc gardzę tą klasą (nie jestem w wstanie tym grać)
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Like Post Odpowiedz cytując ten post

26-02-2013, 08:59 AM (Ten post był ostatnio modyfikowany: 26-02-2013 10:27 AM przez Azonic.)
Post: #10


Azonic
**
Nameczanin
ChampioN決戰
Liczba postów: 172
Likes Given: 137
Likes Received: 69 in 31 posts
Dołączył: Jan 2013
Reputacja: 7



RE: Balans crita/speeda
To prawda karma ma niekończącego się silenca ale jest możliwość przerwania go poprzez htb czy trans albo resistance dzięki czemu walka może być równa natomiast fightera thunder? To naprawdę kpina ze capa tak łatwo może osiągnąć i poprosu miażdży i nie każda klasa ma jakieś szanse to przetrwać :/ co do sk to mi się rozpisywać nie chce bo na fonie jestem xd Strid jakby capa nie było to fightera by bil 100k na sec albo i więcej xd jest wielka różnica w dmg np. pomiędzy 99% a 100% speeda znajdź poko który potrafi osiągnąć 100% z karmy buffem to zobaczysz ze od dmg thunder się nie różni i to nie tylko wd. mnie speed ma capa na 100%-tach.
Btw. Jakby mieli znerfic speeda to także pogorszyć nowe ud/cc jak nady napisał albo zwiększyć dropa x10 a to się raczej nie stanie xd
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Like Post Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości